ROI : vergelijking traditionele communicatie VS Led communicatie
Traditionele visuele communicatie tools :
* Neon * Banners * vlaggen * Occassionele led verhuur * Stickers * …
1ejaar: +/- € 14.000 uitgaven visuele communicatie tool / opstart
2ejaar: +/- € 6.000 uitgaven
3ejaar: +/- € 6.000 uitgaven
4ejaar: +/- € 6.000 uitgaven
5ejaar: +/- € 6.000 uitgaven
6ejaar: +/- € 6.000 uitgaven
Totaal: € 44.000 uitgaven aan visuele communicatie tools over een periode van 6 jaar
LED communicatie tools bij opstart
1ejaar: +/- € 20.000 uitgaven (aankoop led scherm)
2ejaar: geen uitgaven =BREAKEVEN (tovtraditionele tools)
3ejaar: +/- € 3.000 niet gemaakte kosten door led scherm
4ejaar: +/- € 3.000 niet gemaakte kosten door led scherm
5ejaar: +/- € 3.000 niet gemaakte kosten door led scherm
6ejaar: +/- € 3.000 niet gemaakte kosten door led scherm
Totaal: € 12.000 (4x € 3.000 niet gemaakte kosten) winst aan
Visuele communicatie toepassingen over een periode van 6 jaar maar nog wel 4j x 2000€ = €8000
Per jaar 2 partners die mee op het scherm adverteren voor € 100/maand.
1ejaar: € 2.400 winst 2ejaar: € 2.400 winst
3ejaar: € 2.400 winst 4ejaar: € 2.400 winst
5ejaar: € 2.400 winst 6ejaar: € 2.400 winst
Totaal:€ 14.400 winst aan visuele communicatie toepassingen over een periode van 6 jaar